Review: Noctua NL-LC1-36

Als je wilt reageren op Tech reviews op de website kan dat hier.
Plaats reactie
Pim
Naam: Pim

Review: Noctua NL-LC1-36

Bericht door Pim »

Afbeelding

De Noctua NL-LC1-36 is een extreem stille all-in-one waterkoeler met een innovatieve NL‑PNA1 pomp‑geluidsdemper.

Lees hier de volledige review
The secret of change is to focus all of your energy, not on fighting the old, but on building the new.
Ron
Naam: Ron

Bericht door Ron »

Dankjewel voor de review! Goed om te horen dat dit de stilste koeler ooit is die jullie getest hebben (al had ik niet anders verwacht met Noctua ;) )
Hebben jullie met of zonder de VRM fan getest? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig of deze ook invloed heeft op de CPU temps.
Pim
Naam: Pim

Bericht door Pim »

Ron schreef: Gisteren, 20:30 Dankjewel voor de review! Goed om te horen dat dit de stilste koeler ooit is die jullie getest hebben (al had ik niet anders verwacht met Noctua ;) )
Hebben jullie met of zonder de VRM fan getest? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig of deze ook invloed heeft op de CPU temps.
Vanuit de FLIR-beelden niet directe impact op de CPU-temps. Wel de PCB rondom de socket en VRM's. Echter moet ik de beelden dan nog beter analyseren.
The secret of change is to focus all of your energy, not on fighting the old, but on building the new.
Plaats reactie