Review: Logitech MX Master 4

Als je wilt reageren op Tech reviews op de website kan dat hier.
Plaats reactie
Esther
Naam: Esther

Review: Logitech MX Master 4

Bericht door Esther »

Afbeelding

De Logitech MX Master 4 is een luxe, veelzijdige muis die vooral uitblinkt in productiviteit en comfort — mits je hand groot genoeg is. De nieuwe haptische feedback en slimme snelkoppelingen via Logitech Options+ maken je workflow net weer wat soepeler.

Lees hier de volledige review
Dennis
Naam: Dennis Kleingeld

Bericht door Dennis »

Die muis ziet er veel belovend uit. Na jaren gebruikgemaakt te hebben van de 2S en 3S. kijk ik uit naar deze 4 :)
Pim
Naam: Pim

Bericht door Pim »

Dennis schreef: 01 okt 2025, 16:24 Die muis ziet er veel belovend uit. Na jaren gebruikgemaakt te hebben van de 2S en 3S. kijk ik uit naar deze 4 :)
Ik heb 'm in handen gehad. Dikke en zware muis met mooie functies. De haptische feedback is een mooie toevoeging!
The secret of change is to focus all of your energy, not on fighting the old, but on building the new.
Dennis
Naam: Dennis Kleingeld

Bericht door Dennis »

Pim schreef: 01 okt 2025, 16:44
Dennis schreef: 01 okt 2025, 16:24 Die muis ziet er veel belovend uit. Na jaren gebruikgemaakt te hebben van de 2S en 3S. kijk ik uit naar deze 4 :)
Ik heb 'm in handen gehad. Dikke en zware muis met mooie functies. De haptische feedback is een mooie toevoeging!
Ik gebruik de muis nu een uurtje en ik vind hem echt heerlijk werken. Sowieso super blij dat het rubber wat op de vorige muizen zat weg is, dat wordt na lang gebruik zo plakkering. De Haptische feedback is wennen maar wel fijn.
Esther
Naam: Esther

Bericht door Esther »

Ik vond het ook een fijne muis, alleen helaas wat te groot voor mijn kleine(re) handen. Veel plezier ermee Dennis! :D
Plaats reactie