Hello fellow Booklovers!
We hebben ons eigen hoekje gekregen op ons forum! Ik dacht, start meteen een topic wat jullie favoriete boekenserie is!
Mijn alltime favoriete serie is de Fourth Wing serie en a Court of Thorns and Roses series.
Fourth Wing bestaat uit drie boeken: Fourth Wing, Iron Flame en Onyx Storm. Echter heb ik de laatste ( Onyx Storm) nog niet gelezen omdat ik TE bang ben om hoe het eindigt. TikTok staat natuurlijk helemaal vol met spoilers die ik altijd probeer te skippen, maar je toch onbewust dingen mee krijgt die je niet geheel mee wilt krijgen.
A Court of Thorns and Roses is een wat langere serie, deze bestaat uit vijf boeken;
- A Court of Thorns and Roses
- A Court of Mist and Fury
- A Court of Wings and Ruin
- A Court of Frost and Starlight
- A Court of Silver Flames.
De schrijfster heeft wel al gehint op een nieuwe boek in deze serie. Ik ben benieuwd.. Dus als je emotional damage op wilt lopen moet je deze reeks zeker weten lezen.
Favoriete Boek(enserie)
Het eerste boek ben ik echt doorheen gevlogen!
Halverwege het tweede boek gestopt. Ik moet mijn e-readertje weer eens even afstoffen, want ik ben nog steeds erg benieuwd. Gebeurt niet vaak dat ik een boek in een paar dagen uitlees, haha. Ik vond het erg spannend!
Halverwege het tweede boek gestopt. Ik moet mijn e-readertje weer eens even afstoffen, want ik ben nog steeds erg benieuwd. Gebeurt niet vaak dat ik een boek in een paar dagen uitlees, haha. Ik vond het erg spannend!