Skyrim Taferelen

Omdat het echte leven geen 'Undo'-knop heeft, maar wel een hoop saaie quests.
Esther
Naam: Esther

Skyrim Taferelen

Bericht door Esther »

Ja.. Skyrim is voor mij nog steeds 'the place to be' als ik even mijn gebruikelijke shennanigans wil uit oefenen.

Ditmaal ging ik eigenlijk voor een wat serieuzere gameplay en had voor mijzelf een character uitgedacht met de nodige challanges.

Saeris Fane, een dame die van wijn houdt en het motto eert ' kill it with fire, that includes your follower'.

Afbeelding

De challange die ik mijzelf had gegeven is dat ze alleen wijn, potions en materials mocht looten - en alleen van de wezens die ze zelf verslagen heeft. Gear en wapens moet ze zelf enchanten en craften.

Nu komt dus de grootste shenannigan in mijn 600+ uur skyrim playtime.. Ik had dus een creation gedownload, een gearpiece puur voor de looks. Er zitten dus geen stats op (Het kan echter wel echanted worden mits je skill hoog genoeg was).

De gear moest je dus ook zelf craften met materials - dus in mijn story: Lore friendly.

Ik huppelde modieus en self conscious door skyrim heen met mijn wizardly powers, maar telkes als ik me teen stootte ging ik zo hard dood dat ik op een gegeven moment zoiets van; 'er klopt hier iets niet'. Eenmaal mijn status geopend krijg ik te zien dat ik lees: MIN 5 miljoen armor had... MIN 5 MILJOEN!!! Dusss.....

Ik had de fineprint niet gelezen bij deze creation... Er zat een bug in - als je een enchant op deze armor doet flipt het. Jep... read the fine print people...

Ondanks de -5 miljoen armor, ben ik toch best ver in Bleak Fall Barrows gekomen om de golden claw te zoeken..

Nu hoor ik natuurlijk ook graag jullie Skyrim taferelen!
Plaats reactie